وطن من افغانستان
وطن من افغانستان
بدون شرح
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, توسط محمد حسن & محسن |

قال علی (علیه السلام):

مَنْ اَحَبّنا اَحَبَّ شیعَتَنا.                               اهل بیت،ص638

هر که ما را دوست بدارد، شیعیان ما را هم دوست خواهد داشت.

عَلَیْکُمْ بِحُبِّ آلِ نَبِیِّکُمْ.                               تصنیف/2041

خاندان پیامبرتان را دوست بدارید.

حُبُّنا رِضَی الرَّبِّ.-                                     تحف،ص115

دوستی و محبت ما باعث خوشنودی پروردگار است.

 

قالَ محمد رسول اللّه(صَلَّی اللّهُ عَلَیه وَ آله وَ سَلَّم):

مَنْ ماتَ عَلی حُبِّ آلِ مُحمَّدٍ ماتَ شهیداً.             العمده،ص54

هر کس با دوستی خاندان محمّد بمیرد، شهید مرده است.

أَکْثَرُکُمْ نُوراً یَوْمَ الْقیام‍َةِ أکْثَرُکُم حُبّاً لِآلِ مُحَمَّد.             

                                              شواهدالتنزیل،ج2،ص310

نورانی ترین شما در روز قیامت کسی است که خاندان پیامبر را بیشتر دوست بدارد.

أثْبَتُکُمْ قَدَماً عَلَی الصِّراطِ أشَدُّکُمْ حُبّاً لِأَهْلِ بَیْتي.    

                                                بحار،ج8،ص69

استوار ترین شما بر پل صراط کسی است که خاندان من را بیشتر دوست بدارد.

 

اگه حدیث در مورد موضوعی خواستید حتما نظر بدید و بگید تا براتون بگم....

 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت21:49---4 ارديبهشت 1391
یه سر به من بزن

ASA
ساعت23:02---23 فروردين 1391
سلام دوست خوبم با عضویت در این انجمن به ما کمک کنید http://esfuni.rozblog.com/Forum
تا انجمن بزرگی را تاسیس کنیم از شما خواهش مندیم در تخصصی که دارید از ما دریغ نکنید و به ما کمک کنید در این جا متظر حظور گرمتان هستیم
این انجمن دارای چت روم و دارای بخش های مختلفی از جمله بازی و.... خیلی بخش دیگه هست .پس به ما سر بزنید دوست من
منتظر هستیم
تیم مدریت اصفانی



راستی شما میتونید با سایت من نیز تبادل لوگو و لینک داشته باشید ابتدا ما رو با عنوان دنیای بازی های انلاین لینک کنید و با ادرس
ASA-GAME.ORQ.IR
و بعد به من خبر دهید تا شما را لینک کنم دوست عزیز من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: